Skip to main content

Syringa Meyeri Palibin Törpe Orgona

20 25 orgona fajnak s érdekessége hogy a mindenki által ismert kerti orgonával ellentétben vadon nem fordul elő. Lilás illatos virágai kicsit kisebbek a hagyományos orgonáénál.

Csodas Kertem A Tavasz Buvoleteben

Syringa meyeri palibin törpe orgona

Ezt a különleges fajt 1909 ben fedezték fel egy észak kínai kertben s azóta nagy népszerűségre tett szert a világ számos táján. Rendelését kertészetem házhoz szállítja. Az ágak végén megjelenő jellegzetes meggypiros virágbimbói késő tavasszal jelennek meg.

Syringa meyeri a törpe orgona egyike a kb. Ráadásul nem nő túl nagyra. A syringa meyeri palibin törpe orgona fajtám a díszfák elegáns képviselője lesz kertjében ami pompás virágaival elvarázsol mindenkit.

A palibin törpe orgona syringa meyeri minden évben csodálatos illatú lila virágokat hoz. Kattintson ide és válogasson szabadon webáruházamban. Syringa meyeri palibin törpe orgona.

A fa 1 5 méteresnél nem nő nagyobbra. Konténer 3 l 20 30 cm. Helyezze az orgonát napos helyre.

Egy igazán látványos növény a kertjében. A közönséges orgonát nagy virágcserépbe is lehet ültetni. Leaves simple opposite 2 4 cm long not as wide elliptic ovate to elliptic obovate glabrous even glossy above but pubescent on the veins below prominent veins.

Fak Index Forum

Fak Index Forum

Csodas Kertem Orgonaillatu Vilag

Csodas Kertem Orgonaillatu Vilag

Csodas Kertem Orgonaillatu Vilag

Fak Index Forum

Csodas Kertem Januar 2017

Csodas Kertem Januar 2017

Csodas Kertem Orgonaillatu Vilag

Csodas Kertem A Tavasz Buvoleteben

Csodas Kertem Orgonaillatu Vilag

Majus Illata Az Orgona

Csodas Kertem A Tavasz Buvoleteben

Csodas Kertem A Tavasz Buvoleteben

Csodas Kertem Januar 2017

Csodas Kertem Orgonaillatu Vilag

Bosarkany Felelos Vezetotervezo Nemeth Gyula Tt K1d 1


Did you find this page useful? you can bookmark this page to your timeline for reference later! Thanks