Skip to main content

Közönséges Orgona Syringa Meyeri

Közönséges orgona charles joly fajta. Az orgona egy 4 6 m magas cserje vagy bokorfa eredetéről annyit tudunk hogy a balkánról származik és a törökökkel került többek között a kárpát medencébe is.

Csodas Kertem A Tavasz Buvoleteben

Közönséges orgona syringa meyeri

A közönséges orgona egész évben ültethető feltéve hogy a hőmérséklet nem. Ez a nyáron virágzó sok sok fehér virág miatt van így. Rendkívül illatos 6 8 cm es halványlila bugái júniusban nyílnak de őszi utóvirágzása is gyakori.

Small round leaves are green and edged with purple when new turning completely green with age. Egy igazán látványos növény a kertjében. The overall shape is dense and round.

Az orgona egy nagy terebélyes 3 5 méteres tarackoló tövű nagy bokor idővel kisebb fa. A közönséges orgona vagy májusi orgona syringa vulgaris az olajfafélék oleaceae családjába tartozó faj a balkán félszigeten őshonos fajt először a törökök ültették kertekbe tőlük került a keresztény európába török nevéből leylak származik a magyarban és sok más európai nyelvben a lila szín neve is. A syringa vulgaris közönséges orgona lombhullató cserje vagy kisebb fa mely május elején nyíló illatos virágai miatt a tavasz elmaradhatatlan díszfoltja.

Alacsony sövénynek kővályúba sziklakertbe ültethető fajta. Syringa vulgaris charles joly. Helyezze az orgonát napos.

Blooms prolifically and at a young age. A törpe orgona 1 5 méter magas sűrű tömör ágrendszerű késő tavasztól. Syringa meyeri palibin 1 1 5 m es apró levelű kompakt habitusú cserje.

Csodas Kertem Barangolas A Kertben

Csodas Kertem Barangolas A Kertben

Csodas Kertem Barangolas A Kertben

Csodas Kertem A Tavasz Buvoleteben

Csodas Kertem A Tavasz Buvoleteben

Csodas Kertem A Tavasz Buvoleteben

Ii Rozsa Es Galagonya Kutatas A Karpat Medenceben Nemzetkozi

Majus Illata Az Orgona

Csodas Kertem A Tavasz Buvoleteben

Csodas Kertem A Tavasz Buvoleteben

Csodas Kertem A Tavasz Buvoleteben

Csodas Kertem Barangolas A Kertben

Ii Rozsa Es Galagonya Kutatas A Karpat Medenceben Nemzetkozi

Ii Rozsa Es Galagonya Kutatas A Karpat Medenceben Nemzetkozi

Majus Illata Az Orgona

Csodas Kertem A Tavasz Buvoleteben

Ii Rozsa Es Galagonya Kutatas A Karpat Medenceben Nemzetkozi


Did you find this page useful? you can bookmark this page to your timeline for reference later! Thanks